Υπεριδρωσία & botox

problima me idrwta botoxΤο ΒΟΤΟΧ μπορεί να προσφέρει πολύ μεγάλη ανακούφιση σε αυτό το τόσο σημαντικό πρόβλημα.

Η υπερβολική εφίδρωση συμβαίνει ακόμα και σε ηρεμία, αλλά ενισχύεται σημαντικά κατά την σωματική δραστηριότητα και κατά το ψυχολογικό stress.

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο αισθητικό, αλλά δημιουργεί και ψυχολογικά προβλήματα στον πάσχοντα και κοινωνικά προβλήματα (δυσκολία χειραψίας κατά την παλαμιαία υπεριδρωσία δημιουργεί επαγγελματικά προβλήματα, δυσκολία κατά τις γραπτές εξετάσεις κτλ).

Στην πρωτοπαθή υπεριδρωσία, ο μηχανισμός δράσης του botox είναι η διακοπή του νευρικού ερεθίσματος που φτάνει μέχρι τους ιδρωτοποιούς αδένες και τους δίνει την εντολή να παράγουν ιδρώτα.  Πρέπει να επισημανθεί ότι η εφαρμογή botox σε τέτοιες καταστάσεις εμποδίζει την υπερβολική εφίδρωση κι όχι τη φυσιολογική παραγωγή ιδρώτα.

Πριν τη θεραπεία υπεριδρωσίας με botox προηγείται χαρτογράφηση της περιοχής με test αμύλου – ιωδίου. Με το τεστ αυτό, η περιοχή που ιδρώνει χρωματίζεται μαύρη. Στη συνέχεια ενίεται το botox ενδοδερμικά με τρόπο κατά το δυνατόν ανώδυνο. Η θεραπεία υπεριδρωσίας με botox είναι θεραπεία εκλογής για άμεση μείωση έως εξαφάνιση της εφίδρωσης, ενώ ο ασθενής επιστρέφει αμέσως στις δραστηριότητές του.

Πριν γίνει η εφαρμογή πρέπει να έχει προηγηθεί έλεγχος για παθολογικές αιτίες δευτερογενούς υπεριδρωσίας όπως ο υπερθυρεοειδισμός και το φαιοχρωμοκύττωμα . Στις περίπτωση αυτές θα πρέπει να διορθωθεί το παθολογικό αίτιο και στη συνέχεια να αντιμετωπιστεί η πρωτοπαθής υπεριδρωσία.

Τα καλά αποτελέσματα της εφαρμογής διαρκούν για 6 μήνες.

Πριν & Μετά Θεραπείας

Μπορείτε να δείτε την πορεία της κάθε θεραπείας στο παρακάτω slider. Πατώντας τα βέλη στο κάτω μέρος μπορείτε να δείτε το αποτελεσμα ανα συνεδρία

Πρώτη συνεδρία

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti.

Δεύτερη συνεδρία

Τρίτη συνεδρία

Τρίτη συνεδρία

Velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium.